ایموکو

مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا + درآمد 2024

مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا بسیار زیاد هستند و تقاضای بالای آن‌ها برای جذب نیروی کار متخصص در سایر کشورهای جهان، این امکان را برایتان فراهم کرده‌اند تا زندگی در کانادا را با درآمد بالایی تجربه کنید.

شما با اسکیل ورکر بریتیش کلمبیا و یا مهاجرت تحصیلی می‌توانید در مشاغل پرتقاضای بریتیش کلمبیا مشغول فعالیت شوید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مشاغل مورد نیاز بریتیش کلمبیا را به همراه درآمد آن‌ها در سال 2024 معرفی کنیم.

فهرست عناوین

مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا

مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، مهم‌ترین مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا هستند؛ توجه داشته باشید که درآمد این مشاغل با احتساب 8 ساعت کاری در روز محاسبه شده است.

تحلیلگران و مشاوران سیستم‌های اطلاعاتی Information Systems Analysts And Consultants

سیستم‌های اطلاعاتی اهمیت بسیار زیادی در ساختار یک کشور دارند. به همین دلیل تحلیلگران و مشاوران آن همواره در بخش‌های مختلف تقاضای بالایی دارند. در ایالت بریتیش کلمبیا حدود 13675 فرصت شغلی برای تحلیلگران و مشاوران سیستم اطلاعاتی ایجاد خواهد شد. بنابراین این شغل به‌راحتی در صدر فهرست مشاغل مورد نیاز بریتیش کلمبیا قرار می‌گیرد. درآمد این افراد به‌ازای یک ساعت، 37 دلار کانادا (ماهیانه 8880 دلار کانادا) خواهد بود.

پزشکان متخصص Specialist Physicians

پزشک متخصص نه‌تنها در کانادا، بلکه در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا در دسته مشاغل پرتقاضا قرار می‌گیرند. این دسته از افراد تنها کسانی هستند که به‌صورت میانگین، بالای 100 دلار در ساعت دستمزد می‌گیرند. در واقع دستمزد یک ساعت پزشکان متخصص در ایالت بریتیش کلمبیا حدود 128.96 دلار کانادا (30950 دلار در ماه) است. همچنین طبق پیش‌بینی انجام شده، تا سال 2032 حدود 3164 فرصت شغلی در این زمینه ایجاد می‌شود.

مدیران عملیات، تعمیر و نگهداری Facility Operation And Maintenance Managers

تقریباً تمامی مراکز و سازمان‌های بریتیش کلمبیا به متخصصان تعمیر و نگهداری نیاز دارند. به همین دلیل در چند سال آینده حدود 5386 فرصت شغلی جدید در این حوزه به وجود می‌آید. در حال حاضر دستمزد مدیران عملیات، تعمیر و نگهداری در سال 2024 حدود 33.08 برای یک ساعت (ماهانه 7939 دلار کانادا) است.

طراحان و توسعه‌دهندگان وب Web Designers And Developers

تقریباً بیشتر دانشگاه‌های کانادا رشته طراحی و توسعه وب را برای تربیت نیروی متخصص ارائه می‌کند. ازآنجایی‌که در چند سال آینده حدود 4637 فرصت شغلی جدید در زمینه طراحی وب به وجود می‌آید، می‌توان این شغل را در دسته مشاغل مورد نیاز بریتیش کلمبیا قرار داد. درصورتی‌که بتوانید مدرک معتبر این حوزه را کسب کنید و در یک شرکت خوب استخدام شوید، در هر یک ساعت حدود 32.21 دلار کانادا (ماهانه 7730 دلار کانادا) درآمد خواهید داشت.

پزشک عمومی و پزشک خانواده General Practitioners And Family Physicians

کمبود پزشک عمومی و پزشک خانواده در کشور کانادا و ایالت بریتیش کلمبیا باعث می‌شود که شغل پزشک عمومی و پزشک خانواده هم در صدر مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا قرار بگیرند. درصورتی‌که مدرک دانشگاهی این رشته‌ها را اخذ کرده باشید، به دلیل بالارفتن سن پزشکان کانادا و بازنشستگی آن‌ها، خیلی راحت با ساعتی 84.58 دلار کانادا کار پیدا می‌کنید.

در واقع شما با انتخاب این شغل ماهیانه 20299 دلار کانادا درآمد دارید. همچنین فرصت‌های شغلی پیش‌بینی‌شده برای پزشک عمومی و پزشک خانواده، 3458 شغل است.

مدیران ارشد، خدمات مالی، ارتباطات و سایر خدمات تجاری (Senior Managers – Financial, Communications And Other Business Services)

بیزینس‌ها و کسب‌وکارها در ایالت بریتیش کلمبیا و سایر ایالت‌های کانادا اهمیت زیادی دارند. به همین دلیل تا سال 2032 حدود 6699 فرصت شغلی در زمینه مدیران ارشد، خدمات مالی، ارتباطات و سایر خدمات تجاری پیش‌بینی شده است. درصورتی‌که بتوانید در این حوزه‌ها توانایی لازم را پیدا کنید، به‌ازای هر یک ساعت 62.50 دلار کانادا (ماهیانه 15 هزار دلار کانادا) درآمد خواهید داشت.

تهیه‌کننده، کارگردان، طراحان رقص و مشاغل مرتبط Producers, Directors, Choreographers And Related Occupations

مشاغل هنری از آن دسته مشاغل بسیار محبوب و پرطرف‌دار هستند که بیشتر دانشگاه‌های معتبر کانادا رشته‌های مربوط به آن را ارائه می‌کنند. به‌طورکلی دارندگان مدرک کارگردان، تهیه‌کننده، طراح رقص و سایر مشاغل مرتبط، به‌ازای یک ساعت حدود 32 هزار دلار کانادا (ماهانه 7680) درآمد دارند. همچنین در چند سال آینده 2644 فرصت شغلی جدید در این زمینه‌ها ایجاد می‌شود.

تکنسین‌های پشتیبانی کاربر User Support Technicians

تکنسین‌های پشتیبانی کاربر برای کاربران کامپیوتری که با سخت‌افزار، اپلیکیشن‌ها یا نرم‌افزارهای ارتباطی مشکل دارند، پشتیبانی فنی ارائه می‌کنند. اهمیت بالای این شغل باعث می‌شود که در لیست مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا قرار بگیرد و تا چند سال آینده 8313 فرصت شغلی برای آن ایجاد شود. همچنین درآمد متخصصان این حوزه به‌ازای یک ساعت 31.25 دلار کانادا (ماهانه 7500 دلار کانادا) است.

مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط‌عمومی Advertising, Marketing And Public Relations Managers

در میان لیست مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا، مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط‌عمومی به دلیل تأثیر زیادی که در پیشرفت اقتصادی ایالت دارند، از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اگر در این زمینه‌ها تخصص بالایی داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی در بریتیش کلمبیا کار پیدا کنید و به‌ازای یک ساعت، 39.32 دلار کانادا (ماهانه 9436 دلار کانادا) درامد داشته باشید. همچنین اهمیت بالای این نوع از مشاغل باعث می‌شود که در آینده‌ای نزدیک 4513 فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

مشاغل حرفه‌ای در مشاوره مدیریت بازرگانی Professional Occupations In Business Management Consulting

تقریباً تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌وکارها به یک مشاور مدیریت بازرگانی نیاز دارند تا آن‌ها را راهنمایی کند. اهمیت بسیار بالای این مشاغل، مهم‌ترین دلیل برای ایجاد 4909 فرصت شغلی جدید در چند سال آینده شده است. فعالیت در این زمینه، حقوق 37.97 دلار کانادا در یک ساعت را برایتان به همراه دارد. در واقع درآمد شما در طول یک ماه حدود 9112 دلار کانادا خواهد بود.

مدیران سیستم‌های کامپیوتر و اطلاعات Computer And Information Systems Managers

مدیران کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی برای شرکت‌هایی کار می‌کنند که نرم‌افزارهای کامپیوتری، مخابراتی، شبکه‌ها و سیستم‌های اطلاعاتی را در بخش خصوصی و دولتی طراحی، توسعه و مدیریت می‌کنند. کسب تخصص در این حوزه حقوق 53.57 دلار در ساعت را برایتان به همراه خواهد داشت. یعنی شما در طول یک ماه می‌توانید حدود 12856 دلار کانادا درآمد کسب کنید. همچنین ایجاد 8564 فرصت شغلی در این زمینه باعث می‌شود که تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز بریتیش کلمبیا قرار بگیرد.

مهندسین و طراحان نرم‌افزار Software Engineers And Designers

مهندسان و طراحان نرم‌افزار به تحقیق، طراحی، آزمایش و نگهداری برنامه‌های نرم‌افزاری، محیط‌های فنی، سیستم‌عامل‌ها، نرم‌افزارهای تعبیه شده، انبارهای اطلاعات و نرم‌افزارهای مخابراتی می‌پردازند. اهمیت بالای این مشاغل قطعاً درآمد بالایی هم برای متخصصان آن‌ها به همراه خواهد داشت.

اگر بتوانید مدرک این مشاغل را در بهترین دانشگاه های کانادا اخذ کنید، در هر ساعت 52.88 دلار کانادا (ماهانه 12691 دلار کانادا) دریافت خواهید کرد. همچنین 9982 فرصت شغلی در سال‌های آینده، امکان پیدا کردن شغل‌های بهتر را برایتان فراهم می‌کند.

مدیران منابع انسانی Human Resources Managers

مدیران منابع انسانی عملیات بخش‌های منابع انسانی و پرسنل را هدایت، کنترل و اجرا می‌کنند. آن‌ها همچنین سیاست‌ها و رویه‌هایی را در مورد برنامه‌ریزی منابع انسانی، استخدام، آموزش، توسعه، مدیریت پرداخت و… اجرا می‌کنند. داشتن رزومه و مدرک معتبر در این زمینه به شما درآمد 51.79 دلار در ساعت  (12429 دلار کانادا) را به همراه دارد. همچنین 3021 فرصت شغلی جدید در سال‌های آینده، تخصص شما را در لیست مشاغل مورد نیاز بریتیش کلمبیا قرار می‌دهد.

مدیران فروش شرکتی Corporate Sales Managers

مدیران فروش شرکتی فعالیت‌های فروش را برنامه‌ریزی، هدایت و ارزیابی می‌کنند. آن‌ها همچنین بر مشاغل یا بخش‌های درگیر در تجارت، صنعتی، سازمانی، تجارت الکترونیک، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی نظارت می‌کنند. داشتن تخصص بالا در فروش شرکتی، دستمزد 53.85 دلار در ساعت (ماهانه 12924 دلار کانادا) را برایتان به همراه خواهد داشت. همچنین 2130 فرصت شغلی جدید برای این حوزه پیش‌بینی شده است.

داروسازها Pharmacists

داروسازها با تخصص و دانش خود داروها را ترکیب و توزیع می‌کنند و  در تحقیق و توسعه داروها نقش دارند. نقش مهم و حیاتی این افراد در جامعه بریتیش کلمبیا باعث می‌شود که درآمد آن‌ها بالا باشد. در واقع اگر مدرک معتبر داروسازی را اخذ کنید، به‌ازای یک ساعت، 50.63 دلار کانادا (ماهانه 12151 دلار کانادا) دریافت خواهید کرد. همچنین فرصت‌های شغلی داروسازی در چند سال آینده به 1546 می‌رسد.

مدیران کارگزاری بیمه، املاک و مستغلات Insurance, Real Estate And Financial Brokerage Managers

مدیران بیمه، املاک، مستغلات و کارگزاری‌های مالی، فعالیت‌های شرکت‌هایی که خدمات بیمه، وام مسکن، املاک و… ارائه می‌دهند را سازماندهی و هدایت می‌کنند. گذراندن دوره‌های این شغل و کسب تخصص کافی، درآمد 51.28 دلار در ساعت (ماهانه 12246) را برایتان به همراه دارد. ایجاد 3061 فرصت شغلی برای مشاغل کارگزاری بیمه، املاک و مستغلات باعث می‌شود که پیدا کردن کار و مهاجرت به بریتیش کلمبیا راحت‌تر شود.

مهندسان مکانیک Mechanical Engineers

با اخذ مدرک مهندسی مکانیک در دانشگاه‌های برتر کانادا می‌توانید برای شرکت‌های مشاوره، تأسیسات تولید برق و طیف گسترده‌ای از صنایع تولیدی، فراوری و حمل‌ونقل کار کنید یا خوداشتغالی باشید. مهندسان مکانیک در بریتیش کلمبیا برای هر ساعت حدود  37.50  دلار کانادا (ماهانه 9000 دلار کانادا) حقوق دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که مهندسی مکانیک تا چند سال آینده 2317 فرصت شغلی جدید در مقابل شما قرار می‌دهد. بنابراین پیدا کردن یک کار مناسب در بریتیش کلمبیا آسان‌تر خواهد شد.

وکلا lawyers

وکالت در بریتیش کلمبیا جایگاه خاصی دارد. به همین دلیل فارغ‌التحصیلان این رشته درآمد بسیار خوبی خواهند داشت. درصورتی‌که مدرک وکالت خود را در یک دانشگاه معتبر اخذ کنید، ساعتی 59.29 دلار کانادا (ماهیانه 14220 دلار کانادا) دستمزد خواهید داشت. همچنین ایجاد 5184 فرصت شغلی در این زمینه باعث می‌شود که پیدا کردن کار در بریتیش کلمبیا برایتان آسان‌تر شود.

کارکنان درمان (پرستار، دستیار پزشک و ماما) Treatment staff

کادر درمان که در بریتیش کلمبیا با اسم Allied Primary Health Practitioners می‌شناسند، یکی دیگر از مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا به شمار می‌آید. درصورتی‌که دوره‌های پرستاری، دستیار پزشک و یا مامایی را گذرانده باشید، در بریتیش کلمبیا به‌ازای یک ساعت حدود 57.95 دلار کانادا یا 13908 دلار کانادا درآمد خواهید داشت. همچنین بالا رفتن سن کادر درمان باعث می‌شود که در چند سال آینده 725 فرصت شغلی جدید در بریتیش کلمبیا ایجاد شود.

پیمانکاران و ناظران صنایع مکانیک Contractors And Supervisors, Mechanic Trades

این گروه شامل پیمانکاران تجاری گرمایش، تبرید، تهویه‌مطبوع، آسیاب سازی و نصب آسانسور است که اهمیت بالای تخصص آن‌ها باعث می‌شود در لیست مشاغل موردنیاز بریتیش کلمبیا قرار بگیرند.

پیمانکاران و ناظران صنایع مکانیک به‌ازای یک ساعت کار حدود 39.65 دلار کانادا (ماهانه 9516 دلار کانادا) حقوق دریافت می‌کنند. مهاجرت به بریتیش کلمبیا و انتخاب شغل پیمانکاری و ناظر صنایع مکانیک، شما را با فرصت‌های شغلی زیادی مواجه می‌کند. در واقع تا چند سال آینده 1220 فرصت شغلی جدید در این حوزه به وجود می‌آیند.

بهترین راه برای پیدا کردن کار در بریتیش کلمبیا

تحصیل در کانادا و اخذ مدرک از دانشگاه‌های معتبر بریتیش کلمبیا، پیدا کردن کار را برایتان راحت می‌کند و فرصت‌های شغلی خوبی را در مقابلتان قرار می‌دهد. ما در شرکت مهاجرت تحصیلی ایموکو بهترین مشاورها را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا شما را در تمام مراحل مهاجرت و اخذ پذیرش دانشگاه یاری کنند. برای بهره‌مندی از تخصص مشاورهای ما فرم ارزیابی 360 را پر کنید و منتظر تماس ما باشید.

منبع 1 منبع 2

چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

اسکرول به بالا